ݡadoreyou-tonight.blogspot.com
"You can spend minutes, hours, days, weeks, or even months over-analyzing a situation; trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened... or you can just leave the pieces on the floor and move the fuck on."

FOLLOW MY BLOG







Current layout: Moments of Magic / !MD♥
Currently playing: Trust Me / Yuuya Matsushita, Durarara!!
♔Justina, eighteen.
♔Flyaway.



♔Shit Happiness







2012 m. rugpjūčio 11 d., šeštadienis ♔ 11:59
new look
Sveiki,

šį kartą įrašas bus trumpas, nes neturiu ką doro parašyt, apart to, kad visą savaitę dirbau ir nebuvau namuose, o šiaip kalbant apie naujausius nutikimus, tai man kai kas nutiko. Nusidažiau plaukus. Tikėjausi prastesnio rezultato, bet man patinka nauja mano plaukų spalva!!! Net tėtis, kuris visą laiką neleido man jų dažyti pagyrė, jog iš ties atrodau puikiai :) Taigi, dabar esu rudaplaukė ir ši plaukų spalva man daug labiau patinka, nei buvo natūralioji... O Jūsų įvertinimui ir teismui įdėsiu kelias nuotraukas :)






0 lovely comments
back to the top