ݡadoreyou-tonight.blogspot.com
"You can spend minutes, hours, days, weeks, or even months over-analyzing a situation; trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened... or you can just leave the pieces on the floor and move the fuck on."

FOLLOW MY BLOG







Current layout: Moments of Magic / !MD♥
Currently playing: Trust Me / Yuuya Matsushita, Durarara!!
♔Justina, eighteen.
♔Flyaway.



♔Shit Happiness







2012 m. liepos 4 d., trečiadienis ♔ 10:49
Holla!
Sveiki tautiečiai, su jumis sveikinasi Justė. 
Šiaip esu vardu Justina, bet labiau mėgstu, kai mane vadina tiesiog Juste, esu iš Aukštaitijos, Molėtų rajono. Man 18 metų, nors toli gražu tokia sena dar neatrodau, iš išvaizdos daugelis sako, o aš ir pati su jais sutinku tarp kitko, kad man 16. Praėjus šiai vasarai mokyklos takus minsiu paskutinį kartą, kaip supratote būsiu dvyliktokė, o dar po metų ruošiuosi studentiškam gyvenimui. Apie save kažko pasakyti negaliu, esu tokia pat kaip daugelis kitų... Draugiška, atvira, linksma, bendraujanti. Pagal zodiaką esu Avinas, mano šeimos nariai ir tie kurie mane puikiai pažįsta, gali Jums pasakyti, kad tikrai puikiai atitinku šį zodiako ženklą. Apie save nemėgstu rašyti, todėl jei kas domins visada komentaruose galite kažko paklausti.:)
Kodėl pradėjau rašyti blogą? Žinokit net neįsivaizduoju, minčių dėlioti nemoku, man lengviau kalbėti, nei rašyti, bet kažkaip žiūrėjau kitų blogus ir man patiko, kaip žmonės ten perteikia save, išsipasakoja įspūdžius, įdeda patarimų, nuotraukų, tad ir aš dėsiu nuotraukas, pasipasakosiu, kas man nutiko įdomesnio, nors nepažadu, kad labai aktyvi būsiu su rašymais, tačiau tikrai stengsiuosi. 
Gyvenime vadovaujuosi viena taisykle : Gyvename tik kartą, tad gyvenkim taip, kad nė viena diena nepraeitų veltui! Always be yourself, because there's no one better, you only live once, when it comes to love, never say never and never say forever...
Tikiuosi, kad patiks mano blogas! Iki ;*




0 lovely comments
back to the top